Если ждете больше 10 секунд нажмите Здесь
сайт находится в тестовом режиме

Супровід

Якісний супровід програмних продуктів є запорукою стабільної ефективної та безперебійної роботи Вашої організації.

На додаток до гарантованого обслуговування ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:

  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
  • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
  • Консультації по «гарячій» лінії - по телефону та електронною поштою
  • Виїзд фахівця для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій
  • абонентське супровід
  • Регулярна підтримка наших фахівців забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.
  • Індивідуальні програми обслуговування
  • Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості Вашого бізнесу.
  • Разові виклики фахівців (сервісні виклики)
  • Користувачам, які мають в штаті власних фахівців з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанта регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику фахівців.


Ви можете вибрати найбільш зручний і вигідний для Вас варіант супроводу, вартість послуг уточнюйте в розділі «Вартість послуг».

  • Заявка на організацію супроводу